Välkomna!

Välkomna mina kära vänner !
Detta är min förberedelseblogg inför mitt år som au-pair i USA. Bloggen är fortfarande under uppbyggnad men jag tänkte börja skriva så smått ändå, det händer väldigt mycket just nu!

Jag heter Therese Karlsson, också kallad Tess, och är 19 år gammal. Jag tar studenten i juni (wihuu!) och efter det ska jag åka iväg som Au-pair. Jag går genom förmedlingen cultural care, som verkligen är kanon!

Här i bloggen kommer jag att dela med mig av mina erfarenheter gällande ansökningen och liknande, mina förväntningar och mina känslor inför året utomlands.

Nu ska jag bege mig till skolan, jag skriver mer i eftermiddag.
Har ni några frågor så är det bara till att kommentera eller mejla mig på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: sandra

jätte fin blogg, fin bild :) vi ses på våra äventyr!

2009-04-14 @ 20:33:32
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0