Vykort och Tacos

Har fått ett par vykort från familjen i USA, de åkte till San Francisco och köpte några och skrev världens gulligaste kommenterer på baksidan! Lägger in bilder imorgon.

Just nu pratar jag och Dan om maten i USA och om tacos. Tacos är min favoritmat och Dan berättade att det finns ett Tacoställe i närheten av där dem bor. De gör till och med tacos med glass inuti som är doppade i choklad! Känns som att jag kommer lägga på mig ett och annat kg i staterna!

Något jag funderar på just nu är vad jag ska plugga där och hur det går till..Måste jag söka nu?
Jag får ringa CC nu i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Nej jag har inte fått nån familj. Jag har inte skaffat mitt körkort än så CC har inte kunnat skicka mina papper till Boston än. Och det är ju så sjukt lång kö för att få uppkörning och så. Men snart har jag det förhoppningsvis i handen! :D Vart ska du bo? San Francisco?

2009-04-26 @ 23:26:25
URL: http://josefineglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0