Att ha en mysig avskedsmiddag

Dagen efter, i Lördags då alltså, så hade jag en liten tre-rätters-middag för mina närmsta! Det var jättemysigt, och det var skönt att träffa er vid ett tillfälle till innan jag åker... !

Fick en jättefin kalender av töserna där det är massa bilder på oss för varje månad! På framsidan står det: Nu får du denna så du kan räkna dagarna tills du får träffa oss igen. Gulligt va?

Av Linn och tjejerna i klassen fick jag en jättesöt build a bear som var speciellgjord för att jag ska jobba som Au Pair. Linn har öven spelat in världens gulligaste meddelande. Love you!

Erikas egen present var också helt underbar, tack!

Och Jeppan, alla är så avundsjuk för att jag har den boken haha!

Nu kommer lite bilder från middagen!
 
                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0