Att säga Hejdå till Sverige, och Hej till USA

Nu åker jag!
Har haft en jättemysig dag med familjen, vi har bara skrattat hela dagen lång! Jag packade imorse och senare på eftermiddagen åt vi på restaurang. När vi kom hem åt vi ostbricka och spelade spel. Riktigt mysigt har vi haft det.

Just nu sitter jag vid datorn och klockan är faktiskt prick 01,10, vilket betyder att jag lyfter om exakt 9 timmar mot NY, USA. Guuud, vad sjukt det är. Kan inte förstå det.

Kommer sakna eller så oerhört mycket, vännerna och familjen. <3
Hör av er allihopa!
Puss och kram,
Hörs när jag är på andra sidan Atlanten

Kommentarer
Postat av: Nicole

AHHH galet :D lyckta till vi hörs snart!!

2009-08-03 @ 12:01:04
Postat av: Alex

Saknar dig redan gumman <3

2009-08-03 @ 16:44:35
URL: http://saraalexandramalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0