Helgen!

Ja, det var en bra helg ! Vädert har varit toppen (är det någonsin inte det?) och jag har haft kul. Utomhusbion i fredags var mysig och därefter sov jag hemma hos Michaela i hennes eget lilla hus, jag är så avundsjuk! Dagen efter sov vi lääänge, eftersom ingen av oss har gjort det sedan vi kom hit typ. Sedan låg vi vid poolen och bara solade och tog det lugnt. Båda brände sig dock haha. Man tänker inte på att solen är så stark här när man bor här liksom. Vi gick även en liten promenad med hennes familjs hundvalp och såg de sjuukaste husen. Som taget ur OC. Senare körde vi och tankade och tvättade bilen och fick agera dumma turister eftersom ingen av oss förstod hur man gjorde, men till slut blev det bra! Man lämnar bara tydligen bilen, sen tvättar dem både insidan och utsidan, så får du gratis popcorn och kaffe medan du väntar..
Att det var lördag firades med smoothies på jamba juice. (trots att jag dricker det nästan varje dag,haha!)
Lördagskväll blev det en sen bio, 10,30, som heter The timetravellers wife. Kärleksfilm.. Hm, not very good enligt mig. Lite långtråkig. Men jag hade gott sällskap!

       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0