Ikea

I måndags gjorde jag och Kajsa en efterlängtad resa till kära Ikea. Haha, det var så skönt att läsa svenska. Till och med en kassörska var svensk. När man vandrade omkring där så kändes det ett tag som man var i Sverige, men när man kom ut så märkte man snabbt att så inte var fallet haha. Vi tog en mysig svensk fika och gick runt och pekade på alla saker som vi har i våra rum hemma i Sverige. Sedan köpte jag med massa mat hem, de säljer ju svensk mat!
Därefter begav vi oss till Walmart för att köpa en massa skit till mig, en amerikansk plattång, rosa filtar till mitt rum och filmen The illusionist. Så efter lite prat med mamma på skype så bäddade jag ner mig i min sova med mina nya filtar och käkade chokladbollar!

  


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, den filmen är så himla bra!

2009-08-28 @ 21:58:49
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0