Rosa gymkläder och au pair möte

Idag har jag varit och inhandlat nya snygga gymkläder för att matcha gymet. Det mesta blev rosa såklart. Fick tag på ett par riktigt sköna nike skor. Lägger nog upp någon bild imorgon.
Nu på kvällen har jag varit på mitt första au pair möte. Det var inte riktigt som förväntat men det var mysigt ändå. Det bjöds på starbuckskaffe och cheescake, aldrig fel!
Förresten har jag fixat videoklippen från Vegas, så nu kan alla kolla. Börjar jobba klockan 8 imorgon så borde gå och lägga mig, men eftersom jag är mitt uppe i Flickan som lekte med elden, är det en omöjlighet att somna utan att ha läst minst ett kapitel!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi Tack hörddu =)

2009-08-20 @ 17:53:24
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0