San Francisco

I söndags åkte jag Mikaela och en ny tjej, (för att jag har varit här så länge haha), Sanna, in till San Francisco! Tog bilen ner till tågstationen och tog tåget in. Första gången jag körde ensam och det var lite läskigt. Bilen är ju så stoor! Körde för första gången i helgen, och då körde jag tillsammans med Dan i hans mustang cabriolet... Lite riskabelt men det gick ju bra.
San Francisco var i alla fall toppen! Efter lite hjälp så hittade vi fram till shoppingdistriktet och vi började med en supergod lunch på the cheescake factory. Mums! Var dessutom på översta våningen i ett höghus, så det var superfin utsikt. Mikaela har dock bilderna haha. Det kändes toppen att vara inne mitt i stan och se de kända backarna och spårvagnarna. Efter lunchen blev det shopping och jag köpte en pälsväst och en kofta på HM, underkläder och smink från Victorias Secret och I.D puder startpaket från Sephora. Mycket nöjd med dagen! Kom hem rätt sent på kvällen så därefter blev det en film och lite glass.
Älskar San Francisco och vill in där nu nu nu igen!

     



Kommentarer
Postat av: Filip Parstam Dahl

Hej therese:) hoppas allt är bra med dig. vet du något speciellt ställe jag ska besöka när jag åker till NY på måndag ??



Puss Älskar dig. Hälsa dan att han verkar cool;)

2009-08-28 @ 05:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0