3 Dec & Jobb

Så, då var jag äntligen "frisk" igen. Jag mår bättre i alla fall, och idag är jag tillbaka på jobb. Fick sovmorgon imorse vilket var snällt och skönt. Känns dock lite dumt att gå ut med kompisar ikväll så jag stannar nog hemma idag igen. Detta är nog min första vecka här som jag inte har träffat en enda kompis under hela arbetsveckan. Men, jag har ju varit sjuk så det har inte varit så mycket att välja på.
Imorgon är det fredag och det är såklart underbart. Ska antagligen träffa Linda redan på dagen för en fika. Annars är helgen än så länge oplanerad. Ska åka in till San Francisco en av dagarna, det vet jag i alla fall.

Idag är det 3 december vilket betyder att jag firar 4 månader här i USA. Grattis till mig. Kan inte riktigt förstå att jag inte har varit i Sverige på 4 månader. Inte träffat min familj eller mina vänner på 4 månader... Inte varit på Espresso House, ICA eller Gina Tricot på 4 månader. Inte använt min svenska mobil, inte pratat i en hemtelefon, inte kört manuel bil, inte hört någon prata skånska... (Förutom när älskade Maria var på besök)
Ja, ni förstår.
Galet det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0