God Jul & Jobb

God Jul alla där hemma i Sverige, och här i USA för den delen också!
Trots att det inte är jul här än.
Idag är det ju den 24 december vilket är min absoluta favoritdag på året! Känns så konstigt att amerikanarna firar imorgon, det är ingen julkänsla alls idag haha. Det är precis som en vanlig dag.

Mina värdbarn var dock väldigt gulliga i morse, de gav mig en julklapp för att de visste att det var min jul. Så jag fick filmen the holiday.

Just nu är klockan o8,3o här i USA och jag sitter vid isrinken... Det var upp o6,15 för att börja jobba. Tungt, men så är det. Nästa jul är jag hemma.
o8,30 innebär att det är 17,3o hemma i Sverige. Så nu sitter de flesta vid julbordet, äter god mat, umgås med folk de älskar och väntar spänt på tomten.

Mina tankar är hos er!

(ett inlägg med alla fina julpyntade hus och liknande kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0