Julmys & Ikea

Igår hade jag hur mysigt som helst här borta i USA. Jag kollade först på det dagliga avsnittet av Greveholm, därefter så satte jag på svensk julmusik och julpysslade lite. Vad jag pysslade med säger jag inte!
På helt perfekt timing så får jag även ett brev av min farmor och farfar, första julkortet som når hit! Så glad jag blev. Det var jättefint, med en jättefin text. Saknar er så mycket!
Idag möttes jag, Linda och Elin på Ikea för att köpa lite julklappar. Jag köpte en flaska glögg och en aladdinchokladask till mina värdföräldrar. Det räcker väl?
Jag var så duktig, jag stod med ett paket dammsugare i handen, men jag la snällt undan dem innan jag betalade.
Jag fick däremot med mig tre jättefina doftljus, ett rosa, ett vitt och ett rött. Köpte även en klädstång, så jag har någonstans att hänga alla mina jackor och klänningar. Nu ska jag bara lyckas bygga ihop den själv...
Var finns pappa när man behöver honom?
Andra sidan jorden, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0