Sjuk & Hemlängtan

Jag är fortfarande sjuk. Men det är på bättringsvägen. Febern är borta men jag har fruktansvärd huvudvärk. Men jag tror att jag ska jobba imorgon.
Jag har lite abstinens från vänner, har inte träffat någon sedan söndags. Sjukt tråkigt.
Igår skulle det egentligen varit avslut på min drawingclass, där vi skulle kolla på allas teckningar och ha fika. Men jag fick som sagt bara ligga i sängen. Tråkigt.

Just nu är jag i en period av hemlängtan. Det är så jobbigt att Mikaela inte är här längre. Det är som att vi satt ihop haha. Men när man är van att träffa någon varje dag, och sedan att den personen bara försvinner ur ens liv, ja det är skit jobbigt.
Dessutom vill jag fira jul hemma. Jag vill baka lussekatter, jag vill ha mörker och lampor, jag vill ha min familj.
20 grader och sol är inte riktigt jul.




Kommentarer
Postat av: Nicole

krya på dig gumman! vad önskar du dig i julklapp? =)

2009-12-03 @ 18:33:18
Postat av: Tinde

Man blir ju lätt lite ynklig när man är sjuk och då blir hemlängtan värre :) hoppas det känns bättre när du blir frisk! Vet också att julen utan familjen kan vara hemsk, var med om samma sak förra julen, men man klarar det också.. Ha det bra!

2009-12-05 @ 17:12:56
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0