Väder & Sjuk

Nu mår jag äntligen mycket bättre. Har fortfarande ont i halsen dock. Jag vill bara vara frisk så att jag kan träna. Men som sagt, jag mår mycket bättre. Det kan vara ett resultat av helgen, som var väldigt lugn och därför är jag utvilad. Jag ska berätta om förra och denna helgen när jag har min kamera i närheten så att jag kan lägga in lite bilder och kanske något filmklipp också.

Kan berätta om hur vackert här är nu. Sedan oktober så har det varit höst här, det innebar sol (oftast) och mellan 15-20 grader. Löven ändrar färg och är knallgula, blodröda eller gröna. Det är så vackert!
Jag önskar att jag hade en bra kamera, och förmågan att fånga det på bild.
För ett par veckor sedan regnade det. Då var himlen helt kolsvart, så körde jag igenom en allé där alla löven var knallgula, så de lyste mot himlen.
Haha, det kanske låter som jag är knapp, men det var något av det vackraste jag har sett.
Visst, jag vet att löven också skiftar färg i Sverige, men där har man chanser att se det i ca en vecka, sen blåser alla ner och det blir grått och regnigt.
Här lyser solen, luften är frisk och allt är så otroligt vackert.
Föreställ dig en underbar september dag.
Så är det.
Varje dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter helt underbart!!

2009-12-09 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0