Att vara effektivt stressad

Heej!
Inte skrivit på en och en halv månad...Det måste vara rekord! Så sinnessjukt kasst. Men jag har mina anledningar. Jag har haft en underbar vecka i Barcelona, en underbar bal, en underbar studentvecka, en UNDERBAR student och en underbar resa till Magaluf. Så jag är kanske förlåten?

Det har hänt en hel del sedan sist. Tiden rusar förbi så otroligt snabbt. Idag är det 26 dagar. Helt sjukt.
Men idag har jag varit effektiv. Jag har varit på sjukvården för att få mitt hälsointyg och därefter bar det av till fotografen för att få mitt visumfoto. Så den största delen av denna dagen har varit riktad till mitt Au-pair liv.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0