Stockholm & Möte!

Hej!
Sitter just nu på tåget från Stockholm till Malmö, med laptopen i knäet. (Se bild). Har som tidigare nämnt varit på ambassaden i Stockholm idag för att fixa visum. Klockan 8 hade jag tid så halv 8 stod jag utanför grindarna. Starkt! Var lite nervös över att någonting inte skulle stämma eller att något saknades, men det gick bra och ett par timmar senare har jag ett godkänt visum som kommer landa i brevlådan den närmsta veckan. Puh, det var en lättnad faktiskt. Nu är det sista fixat, så nu är det bara att vänta på avresan!
Efter ambassaden så var det dags för informationsmöte på Cultural Care. Vi fick träffa andra Au Pairer to be, och före detta Au pairer. Det var kul och givande, man blev riktigt taggad på att åka! Kan inte förstå att det bara är två veckor kvar.
Efter mötet gick jag och mamma (som är så snäll som höll mig sällskap) en runda på stan, och vi åt även en mysig lunch. Och det har ju varit underbart väder! En mycket bra dag helt enkelt!

Förresten så har inbjudningar till min och Nicoles avskedsfest gått ut på Face, så kolla och lämna besked!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Hade jätte kul igår!!!

Hoppas du får det kul i USA!!!

2009-07-19 @ 13:50:25
URL: http://hamsterflickan.blogg.se/
Postat av: sandra

heeejsna går allt bra för dig? fråga om det 'är nått, lycka till!

2009-07-22 @ 21:46:40
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0