Storstädning & Presenter

Hej!
Gud vad tiden gpr snabbt, någon som förstår att det är tio dagar kvar? Inte jag i alla fall.
Jag har i alla fall börjat packa så smått. Jag har rensat bland alla mina kläder, vilket tog en väääldigt lång tid. Jag har nog slängt mer än halva garderoben- jag kan ju inte ta med mig särskilt mycket till USA och det är inte lönt att det hänger massa kläder och skräpar hemma i Sverige. Kul om jag kommer hem efter två veckor- haha! Får springa till rädda barnen och få mina kläder tillbaka! Nejdå, jag tror inte att det är några problem. Och det är faktiskt skönt att kunna slänga massa kläder, jag har så mycket skräp som jag ändå aldrig använder.

Igår var jag även i stan för att fixa lite saker. Jag köpte en barnvänlig pyamas, haha. Köpte även en superfin liten resväska som jag ska ha som hanbdbagage, och så blev det lite presenter till familjen i USA. Karlsson on the roof, klockren översättning. Jag köpte Pippi Långstrump och Karlsson på taket på engelska, en bok om Sverige på engelska och lite svenska spel. Tror att det blir bra ! Ska nog köpa en osthyvel med en älg på också..? ^^
Efter stan var det en mysig middag hemma hos Mats, vår familjevän. Alltid trevligt! Känns så skumt att säga hejdå, men man känner sig rätt poppis när hela släkten ringer för att bjuda på middag!


                             
Presenterna                                     Min resväska                    Hejdå gamla kläder

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad köpte du för svenska spel? :)

2009-07-27 @ 18:53:01
URL: http://ninaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0