Om au-pairer

Det är så kul att ha kontakt med andra som ska åka! Jättekul att höra om andras familjer, andras funderingar och känslor. Så bara hör av er, jag tycker det är superkul.
Jag har inte fått svar från familjen än, men det är ju inte så konstigt eftersom jag svarade i tisdagsnatt. Men jag väntar spänt, det är så kul när man ser att man har fått mejl.

För några veckor sedan fick jag två brev av barnet, de hade skrivit vars ett. De ville skriva någonting helt själva, så föräldrarna fick inte ens läsa dem. Jättesöta brev, de berättade om deras favorit djur och färger, och de ritade bilder. Cute!

På agendan just nu är det alla papper som ska in till CC. Jag har så mycket att göra i skolan så jag har förskjutit det. Lovade att skicka lite vykort på Malmö stad tillbaka till familjen, så det måste jag också fixa. Ska faktiskt gå och köpa några nu.

Vi hörs =) 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej :)

Hur många barn ska du ta hand om och hur gamla är dom? Ska själv åka som au pair i juli fast till New Jersey :)

2009-05-09 @ 22:49:24
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Jag ska också åka till san francisco i Augusti :)Jag tycker också det är så roligt att få ett mail från familjen och jag bara längtar massa tills jag får åka! Hur mycket papper har du kvar att fixa? Jag tycker också att du har en jättein blogg! Sköt om dig! /Sandra

2009-05-14 @ 14:04:21
Postat av: Anna

Heejsan hittade nys din sida! Vad roligt att du har fått en familj (?) Vilket datum blir det då du åker? :)

2009-05-17 @ 15:56:09
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0