Skola

Hej!
Jag är så ledsen att det går så mycket tid emellan mina inlägg, jag har så galet mycket att göra här hemma just nu. Skola skola och åter skola!
Snart studenten så det är slutspurten nu.

Har ständig mejlkontakt med familjen och det känns så kul. Jag gillar verkligen familjen än så länge. Pappan, Dan, är det som jag pratar med. Han är så rolig! Han kan verkligen driva med sig själv och med den amerikanska kulturen. (Det senaste mejlet handlade om matvanor, ni kan själv gissa!)

Jag måste till sängs nu, men ett längre inlägg kommer imorgon, eller senast fredag.

Mikaela och Emelie- jättekul att höra av er! Lämna gärna e-post eller blogg så jag kan höra av mig. Hoppas ni läser detta, alltid kul att ha kontakt med andra au-pairer =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det verkar låta super trots att ni inte träffats än=)



Min blogg är inte så aiktiv för tillfället men du får min mejladress:) Kul att kunna prata med någon som också så åka;D



[email protected]

2009-05-07 @ 00:32:01
Postat av: Mikaela

[email protected] så kan vi prata mer :)

2009-05-07 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0