Fest & Värme

Jag lever!
Jag kan inte sluta fascineras av värmen här, det är guldvärt att gå i en sommarklänning inne i San Francisco i november. Solen steker och temperaturen ligger runt 25.
Halloween var precis som man tror, och lite mer.
Vi var på hemmafest hos en killkompis (till tjejerna) i hans hus inne i SF. Huset var värsta skräckhuset, dekorerat med spindelnät, lysande pumpor och "människor" hängandes från taket. Det som jag tyckte var läskigast, var att inne i badrummet låg en "död människa" badandes i "blod" i badkaret. Ush!!
Nivån på kostymerna var hög! Inte som hemma i Sverige där man gör ett försök. Här är det all in. Så det var väldigt roligt att gå runt och se hur alla såg ut. Jag hade en toppenkväll, mycket tack vare tjejerna!

När vi på morgonkvisten stapplade hem igen så var det fullt med polisbilar på gatan bredvid, den var helt avspärrad. Tydligen hade någon blivit skjuten där.
Känns konstigt att leva i en storstad.

Söndagen blev bakisdag nummer ett. Vi åt lunch (frukost) på en thai-restaurang efter många om och men. (5 starka viljor). Mätta och belåtna satt vi i SF ett par timmar och bara pratade, och började planera vår NY-resa i slutet på vårt au pair år.
Vi tog tunnelbana hem till Linda, köpte vitlöksbröd, hade massagestund och kollade Sex & The city.
Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0