High Scool musical & Halloween

Då var det lördag eftermiddag. Igen. Tiden går så snabbt!
Denna veckan har verkligen vara bra för mig, i tisdags fick jag sovmorgon till 12,3o eftersom barnen skulle till tandläkaren och i fredags var det Halloweenfest i skolan så istället för att hämta A 12,3o så hämtade jag dem 15,3o.
Barnen har även betett sig mycket bättre denna veckan (särskilt D), så det har varit kul. I torsdags spelade vi ett High School musical spel, en dansmatta där man ska dansa till låtarna. Rätt kul faktiskt haha. I fredags gick jag till deras Halloweentåg i skolan och tittade. D var utklädd till dalmatin och A till en häxa (?).
Idag är det Halloween och det har märkts. Pumpor, skelett, spindlar och utklädda folk överallt. Huset har även pyntats. Så just nu gör jag mig iordning för att gå ut och Trick or Treat:a med barnen. (Har två versioner av min kostym. Barnvänlig och festvänlig) Ska faktiskt bli kul.
Därefter beger jag mig till San Francisco för en stoor hemmafest hos en riktigt höjdare tydligen (trots en orolig värdpappa). Tydligen sker det extra mycket mord/rån/kidnappningar i storstäderna på Halloween eftersom alla är utklädda så ingen ser vem man är.
Så jag hoppas att ni hör av mig igen!
Haha, förlåt Mamma!
Skojar bara!
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Woow visste inte att jag kunde kommentera. COOOLT! Saknar dig bebe, och jag tycker inte du är negativ för du är söt och glad och rolig och trevlig!

2009-11-02 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0