Körkort & Vampyrer

Jag har Kaliforniskt körkort! Hade min uppkörning imorse och var lite nervös faktiskt, men det gick hur bra som helst. Hade en riktigt härlig kontrollant, vi satt och pratade om alkohol och varför USA har så hög gräns (han är filippiner) och att de inte har någon åldersgräns i Filippinerna.
Så det är bäde skönt och kul att ha det avklarat.
Idag är det onsdag och det innebär att halva denna veckan är över. I måndags var jag, Mikaela och två svenska tjejer till på IKEA och gick runt och bara kollade. Jag fick med mig delicatobullar, salta fiskar och en chokladjulkalander med mig hem. Haha.
I tisdags så har jag och Mikaela vår drawingclass, men jag fick åka tidigt för att gå på mitt månads au pair möte, som denna månaden var på brandstationen i Mountain View. Alltid kul att träffa tjejerna i au pair gruppen.

Just nu sitter jag vid isrinken och kollar The vampires diary. Har serien kommit till Sverige? Den är ny här.

Ikväll ska jag antingen till Linda och Elin för att träffa några amerikanska killkompisar eller blir det gymet. Rätt självklart val egentligen, problemet är bara att det är nästan 3 mil till vart Linda bor, och jag betalar en del av bensinen själv... Hm, får återkomma med hur det löser sig!


Kommentarer
Postat av: N

Grattis:)

2009-11-05 @ 10:46:33
URL: http://nathalielarssonmorau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0