Restaurang & New Moon

Ah! Älska.
Jag kommer ihåg när vi satt hemma i lilla Malmö och pratade om att jag skulle gå och se filmen i USA. "Wow, förstå vad konstigt att jag kommer sitta i San Francisco med nya vänner och kolla..." -"Utan svebsk text också!"
Men det var inte så illa. Inte så illa alls faktiskt!
6 svenska tjejer träffades först för att äta middag på Cheesecake factory och sedan mötte vi upp två till på bion. Där satt vi 8 svenska tjejer på en rad och fnittrade under filmen. (Förutom Mickis som stundvis sov) (- Ja, jag kastade saker på henne).
Alla andra ÄLSKADE den. Jag tycker absolut att det är i klass med Twilight, om inte bättre faktiskt. Underbart.
Det är himla kul att se bio i USA. Det är skrik, busvisslingar och uppmaningar som skriks ut (Kiss her!!)

Love it!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0