Sushi & Sovmorgon

Idag har jag haft lång sovmorgon, vaknade inte fråns 11. Här är klockan 12 och jag har precis kommit ur duschen. Anledningen till att jag är ledig idag är för att det är Thanksgiving. Så snart ska vi bege oss till farföräldrarnas hus nere i San José. Där kommer vara runt 50 personer, massa mat och tydligen minst 20 olika sorters pajer. Pumpkinpie, blueberrypie, cherrypie, ja you name it. Inte rätt dag att banta.
Jag minns hur jag tänkte på Thanksgiving innan jag kom hit. Minns att jag tyckte att det skulle bli så kul och spännande. Jag tror fortfarande att jag inte riktigt har förstått att jag är här.
Samtidigt som det ska bli jättekul med Thanksgiving så är jag rädd att jag ska få hemlängtan som jag fick på den förra släktmiddagen. Jag börjar redan få en klump i magen när jag tänker på julafton.

Inatt drömde jag att min familj kom och hälsade på. Jag hängde runt pappas hals i minst 10 minuter haha. Det kommer bli så overkligt att se er, att krama er. Konstig känsla det där. Jag längtar så mycket! Bara 3,5 månad kvar.

Min dejt igår gick jättebra. Vi gick på en supergod sushirestaurang i Palo Alto. Efteråt skulle han på fest (Thanksgivinghelgen är partyhelg) så jag mötte upp Linda och Elin för en kaffe på Starbucks. Efter ett tag ringde min dejt och sa att de skulle downtown, så vi mötte upp dem och drack lite öl.

Ikväll är det party av storlek grande going on, men jag tror inte att vi kommer hem från San José fråns sent ikväll. Men det gör mig inte så mycket, jag har hela helgen framför mig!

P.S. Min tatuering mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0