Thanksgiving & Fredag

Thanksgiving igår var bättre än förväntat. Maten var jättegod och vi stannade där precis lagom länge. Kom hem vid 9, men kändes lite dumt att gå ut så jag stannade hemma.
Idag har varit en riktigt seg dag. I princip alla är lediga från jobb dagen efter Thanksgiving, men inte min värdmamma såklart. Och min värdpappa hade lite ärenden att göra, så jag var tvungen att jobba. Det var lite halvregnigt idag, så barnen ville inte leka ute, så det blev att sitta inne och spela spel heela dagen. Man blir helt seg och geggig i huvudet av det.
Nu i eftermiddag (kl är 15,3o) har Angela något slags uppträdande (konståkning) i San José så jag är duktig och följer med och tittar. Ikväll ska jag hem till Linda och spendera hela helgen där, hennes familj är out of town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0