Torsdag & Lunch

Så, då var det torsdageftermiddag. Igen. Veckorna går så himla snabbt, jag vet inte vart tiden tar vägen?!
Idag kom Linda och Elin över på lunch hemma hos mig medans barnen var i skolan. (Lunch=te enligt vår nya diet). Så nu sitter jag vid isrinken lite småhungrig.
Ikväll brukar det vara fika på barone eller något annat kul, men jag jobbar ikväll. Min värdpappa ska åka och hämta släkten på flygplatsen (för Thanksgiving) och skjutsa dem till the grandparents house. Eftersom min värdmamma aldrig är hemma så får jag vara hemma med barnen.

Helgen som kommer verkar bli en toppen helg om allt går som planerat. Biljetter till New Moon imorgon är köpta, kan helgen börja på ett bättre sätt? Nej!

Önskar att jag kunde se filmen med dig Mamma, men förhoppningsvis kanske vi kan se trean tillsammans?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, kom precis hem från New Moon :D

2009-11-20 @ 02:34:25
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Filmen var riiiiiktigt bra! Såg den igår på förhandsvisning, var kombinerat så först var det twilight sen var det new moon, filmen var underbar!!!!

Hoppas du har det bra där borta, fortfarande sjukt avundsjuk när jag läser din blogg.

puss och kram

2009-11-20 @ 14:00:30
URL: http://widerberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, jag önskar också att vi kunde se den tillsammans. Jag längtar tills vi kan se

3:an.

2009-11-20 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0