Veterans day & Cyklar

Idag är det Veterans Day här i USA, som är en dag man ägnar åt militära veteraner. Så barnen har varit lediga från skolan, vilket betyder en lååång arbetsdag för mig. Vi har varit vid isrinken två omgångar, vi har varit i parken och cyklat och vi har lagat lunch... Nu sitter jag vid isrinken, jättetrött, och verkligen letar motivation till att gå till gymet ikväll. Det kanske blir en film istället.

Igår kom Linda och Elin ner från Burlingame för att fika med oss efter min och Mickis drawingclass, så det var mysigt. Hela Starbucks är julpyntat (nästan i alla fall). Muggar och speciella juldrycker. Drack en peppermint and mocha coffe... Gott!

Ja, Julen är verkligen påväg hit med först är det Thanksgiving. Då blir det familjefest med över 50 personer. Det kan ju bli intressant haha.
Kan inte riktigt förstå att jag inte ska fira jul med min familj. Men någon gång ska vara den första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0