-

Har fått en kommentar som jag vill svara på, så jag får väl svara genom bloggen eftersom jag inte har någon mejladress. "Mr C", jag bryr mig inte om folk använder alias men ibland kan det vara jobbigt att få kommentarer av folk som man inte har en aning om vem de är, särskillt när de använder sig av ens värdpappas namn haha!

Dessutom så tog jag bort delen om dig i bloggen eftersom du kanske bara hade otur och kommenterade efter en annan anynom med en ganska speciell kommentar, och att det är en slump att ditt alias är samma namn som min värdpappa..


Kommentarer
Postat av: Herr C

Jaha. Får väl skriva på ren svenska så att inte några (obehagliga?) sammanblandningar sker med vissa amerikaner. :-)



Jaja, okej. Jag minns inte ens vad jag skrev, som du tog bort. (Bra att det är halvdag idag, så får man just en halvdags semester.) Grannens gräs... är dock kvar ser jag. Och den korta kommentaren som i och för sig kan te sig rätt obetydlig hoppas jag lyfte humöret ett snäpp om det inte var på topp.



Jo, jag förstår det där med anonymitet vs att presentera allt om sig själv på nätet. Somliga, och nu talar jag inte om dig och din blogg, lägger ju ut i princip vilka bilder som helst på sig själv (obs, jag är, hur egendomligt det än kan låta, inte road av att gå in i nätets skumma gränder för att kolla så jag syftar inte på det mest privata) och berättar allt om sitt privatliv. Kanske kan förklaras med något behov av att exponera sig, vad vet jag? Eller åtminstone vara en förklaring i vissa fall.

2009-10-30 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0