En dag fylld av...San Francisco

Söndags var nog en av de softaste dagarna jag har haft på länge. Började med ett sådär bra besked dock, Mikaelas familj har fått svinis och eftersom jag hänger där nästan 24/7, så var det lite skrämmande. Men Mickis mår bra, så det borde inte vara någon fara.
I alla fall.
The swedish crew tog tåget till San Francisco och begav oss till Golden Gate park där det bjöds på gratiskonsert. Vädert- underbart. Folket- underbart. Musiken- underbar. Hur nice som helst.
Därefter mötte vi upp en kille som Malin har haft lite kontakt med, han bor mitt i San Francisco så han har stenkoll. Han blev vår egna privatchaufför/guide och vi cruisade runt i hans BMW genom hela stan. Kollade på de största husen/tomterna i San Francisco, så ofattbart vackert så det är galet. Det är där man ska leva.
Sedan åkte vi till bögdelen av San Francisco. Och eftersom SF anses vara världens böghuvudstad så kan ni ju tänka er hur det var. Jag tyckte att det var hur coolt som helst, mer konservativa personer hade nog fått en hjärtinfarkt...
Det var dessutom någon sorts helgfestival, så det var piskor och läder på hög nivå. Nästan alla gick med rumpan bar, men det fanns dem så valde att gå helt nakna också. Spännande!

  
Konsert                               Utsikt från hus                 Utsikt från vardagsrummet?

 
Vår guide                            Ja..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0