En glad Tess & Regn

Ja, nu har hösten verkligen anlänt till California. Idag är det regn och halvstorm. Och här är kaos! Okej, jag måste erkänna att det regnar rätt mycket med svenska mått mätt, men folket här kan inte riktigt hantera det. Min värdfamilj ska flyga flygplan idag och de var väldigt oroliga för att det skulle vara inställt pga regn.
Som en kille sa till mig vid isrinken idag: "Så är det att leva i California. Man ser inte en droppe regn på ett halvår, sen är det som allt kommer på en dag".
Rätt nice ändå. En dag med regn kan man ju hantera.

Och idag är jag glad! Min familj åkte precis iväg till flygplatsen för att flyga till Utah, för en konståkningstävling. Denna gången behövde min värdpappa inte mig med så jag fick stanna hemma. Men det betyder att jag är ledig fram till måndag!! Och Maria kommer hit idag, så torsdag och fredag kommer nog att spenderas med henne inne i San Francisco. Och på fredagkväll bär det av till LA, Newport Beachhouse!!
Ikväll bär det av till Linda och det blir ännu en tjejkväll, denna gången med Kinamat men återigen SATC.

Livet är toppen!




Kommentarer
Postat av: Nicole & Anna

Härligt Tess! :D:D

2009-10-14 @ 14:53:04
Postat av: Anonym

skönt att höra att du verkar trivas och må bättre :)

2009-10-14 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0