Golden gate bridge & födelsedagsmiddagar

Vilken helg! Den har varit väldigt blandad, men mestadels bra. Fredagen började med en supergod middag hemma hos Linda i Burlingame, som var ensam hemma eftersom hennes familj är på semester. Kollade på film och sov över där. På lördagen åkte jag, Linda och Elin till Great Mall, det stora köpcentrat som jag inte hittade till... Vi hade riktigt mysigt och shoppingen var kanon! Köpte en svart väska, en svart kofta och ett partylinne.
På kvällen hade en tysk tjej som heter Laura födelsedagsmiddag/fest/förfest så vi åkte dit där och spelade ölspelet och dansade till svensk och tysk musik haha. Därefter stack vi svenska tjejer vidare ut till lite barer/klubbar nere i downtown Berkley. Det var kul, men lite kaotiskt stundvis...
Söndagen spenderades inne i SF, vi åkte till Golden Gate bron och turistade lite. (Jag har ju redan varit där en gång, men nu såg jag den utan dimma)

Därefter var det åter hem till Linda och helgen slutade som den började - god middag och sex and the city.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0