LA & Söndag

Vi vaknade relativt i god tid på söndagen och efter att ha mornat oss och käkat frulle och gått på stranden lite så åkte vi till Hollywood. Gick på walk of fame, såg Hollywoodskylten och jag fick höra om "oh, här har Lauren Conrad jobbat, där brukar Heidi äta glass". Hm, svårt att sätta sig in när man inte följt The Hills. Men definitvt häftigt.
På eftermiddagen begav vi oss (tyvärr) tillbaka till skitbussarna för att åka hem till San Francisco. Men det gick mycket bättre denna gången.
Tack och lov.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag skulle blir rädd om jag såg en såndär pappersfigur med Robert Pattinson.

2009-10-24 @ 01:05:15
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Lisa från gbg

fy va lyxigt härligt!! :)Det är roligt att läsa bloggen! Är ni aupairer i ditt område alltid lediga samma dagar?

2009-10-25 @ 10:16:12
Postat av: elin

Hej! Hittade din blogg när jag sökte på au pairer i San Francisco området. Jag åker till NYC den 16 nov för att sedan åka vidare till min värdfamilj i SF. Bor på Lake Street, om jag fattat det rätt precis vid golden gate bron. Tänkte bara höra av mig för tyckte det kunde vara kul att känna någon som bor i området. Hör gärna av dig! Kram Elin

2009-10-26 @ 19:04:38
URL: http://elinake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0