Big Chicken Dinner

I lördags var det dags för den årliga "Big chicken dinner". (Nästan) Hela släkten kommer hit och äter kyckling. Det är allt från friterad kyckling till grillade kycklingvingar. Det var så mycket mat! Och lika mycket efterrätt... Märks att man är i USA. Men hela lördagen fokuserade på detta, på förmiddagen städade jag badrummet, mitt rum, barnens rum och tvättade mina kläder. På eftermiddagen började middagen och den höll på långt in på kvällen. Men det var kul att träffa de flesta i släkten, det var ca 40 personer här. Några kusiner är ett par år yngre än mig, så det var kul att prata med dem. En av dem har egen häst, så jag kanske ska hänga med henne till stallet och rida någon dag.

En trevlig dag helt enkelt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0