Fredag - Stanford again

Så, karma is a bitch. Jag skrev att jag skulle lämna huset fredageftermiddag, så blev det inte riktigt. Några timmar efter inlägget frågar Dan mig om jag kan sitta barnvakt på kvällen till kl 10. Det är mitt jobb, vad ska jag säga?
Bara till att bita ihop.
22,o5 var jag utanför huset påväg till Mikaela där tjejerna väntade med en taxi som tog oss till Stanford university campus igen. Denna festen var riktigt sjuk. Det var en sorts insparksfest, festen som drar igång detta läsåret. Utomhusfest med över 100 personer, gratis öl och en grym DJ. När jag och tjejerna stod och dansade till Hotel room med en öl i handen kändes det verkligen som man levde.

Mikaela berättade att Gabriella i High school musical åker till Stanford i tredje filmen, och att de spelade in här. Känns lite konstigt att man bor 10 min ifrån ett av världens bästa college, och att man festar på campus på helgerna.
Har inte riktigt förstått det än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0