Fredag

I fredags jobbade jag lääänge, längre än vad man egentligen får. 11,5 timmar. Och ja mamma, händer det igen ska jag säga ifrån.
Så att hitta på något på kvällen var ju ett måste. Så jag Mikaela och Steffi (Mikaelas söta vän från Mexico), begav oss till staden Orinda där Malin hade huset för sig själv. Riktigt fin stad, och riktigt fint hus. Ligger uppe i bergen så det var väldigt vackert. En liten speciell bilfärd dit dock! Vi blev hämtade på tågstationen men vi var en för mycket i bilen, så vi försökte trycka ner mexicanaren i bakluckan, hahah stackars Steffi. Det funkade inte så vi fick klämma in oss, och avgasröret skrapade i marken hela vägen. Gud. Det cirkulerar en video på detta, lägger upp när jag får tag i den. 
När vi kom fram bjöds det på tacos och vin. Och jag behövde vin! Därefter var det Tequila shoots. Kan det bli bättre? 4 av mina avsoluta favoritsaker på en och samma kväll- trevligt sällskap, tacos, vin och tequila. En lyckad fredag med andra ord!
Kvällen slutade med att vi lekte lekar, klistade papperslappar på huvudet, pratade spökhistorier ute vid poolen och bråkade om vilken film vi skulle se.
Somnade vid kl 4 i en våningssäng.
    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0