Frukost och festival

Söndagen blev en riktig bakisdag, killarna bjöd oss på frukost på världens godaste frukostbuffé-restaurang, de hade ALLT. Åt våfflor med värska blåbär, och en tonfiskmacka. Mums! Fanns även pizza, glass och läsk med det hoppade jag med gott samvete över. Därefter begav vi oss till fedex för att klippa och klistra. Tålamodsprövande på hög nivå. 
När jag hoppade av tåget hemma i Mountain View så märkte jag att det var en stor festival. Synd att jag inte visste det innan, då hade man kunnat njuta av det lite mer. Nu blev det bara en promenad genom med en stor mocha frappuccino från Starbucks.
Deckade tidigt på söndagkväll efter lite skypande och facebookchattande, hihi.



Kommentarer
Postat av: Måsen

Svar: Jag är olaglig och tankar, men det står på internet "Mondays 8:00 pm on The CW" Det måste va någon tvkanal ju. Det är Gossip girl. Om du vill se 90210 står det "Tuesdays 8:00 pm on The CW"



Du har missat ett GG-avsnitt på säsong tre bara och två 90210-avsnitt på säsong två.



Love ya <3

2009-09-16 @ 01:40:57
URL: http://dirtylittledetails.blogg.se/
Postat av: emmmm

älskar din blogg :)

2009-09-16 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0