Måndag - Labor Day

I måndags så var det Labor Day- det är en helgdag här i USA som betyder att alla arbetare är lediga. Och eftersom jag är en arbetare hade jag ledigt, wihu! Det är en shoppingdag, många affärer har rea så jag och Mikaela begav oss ut för att shoppa. Tänkte ta det lite lugnt eftersom jag tidigare i helgen hade gått som en galning, och var ganska mör. Men icke, vi kom inte hem fråns vid 8 ändå. Så en heldag med shopping. Men jag klagar inte, jag fyndade. Köpte ett par Michael Kors skor, en av mina favorit designer helt klart. Köpte lite smink på Sephora också.
Stanford Mall är att rekommendera för er som bor omkring området, världens finaste utomhusmall. Där gick jag och Mikaela och njöt av 30 graders värme den 7 september.

         
Bilen                            Lösvikts Lego                    Stanford Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0