Radio

Förresten - klaga inte på att radiokanalerna hemma är tjatiga! Här finns två kanaler som jag verkligen gillar (av dem som jag har hittat), en med 80-tals musik och en med de senaste partylåtarna. Det blir dock mest av den sistnämnda kanalen som spelas i bilen. Jag lovar- de har max 15 låtar som de spelar om och om igen. Eftersom min huvuduppgift med barnen är att skjutsa dem överallt så blir det rätt tjatigt. Till och med barnen klagar på att låtarna är uttjatade, men det är väl bara bra, birthday sex kanske inte är den bästa låten för en 7-åring att digga till?


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj ! Jag har absolut ingen aning vad affären hette. Jag bara sprang in i en när jag väntade på tåget !

2009-09-11 @ 04:23:50
URL: http://sandbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0