Santa Cruz beach & Valkyria

Äntligen fick jag komma till stranden! Jag trodde att Kalifornien kryllade av stränder, men så är det inte här uppe i norr. Tog ca 40 min att köra dit, men det är väl helt okej. Det är verkligen en fin väg att köra, man kör över bergen och det är ett otriligt landskap. Hade trevligt sällskap också. Och såg en väääldigt stor bil. Jag och Johanna åkte dit och njöt verkligen av värmen. Santa Cruz beach bordwalk är verkligen bra, de har ett litet tivoli på stranden också. Tyvärr blev det inga karuseller denna gången!
Jag struntade i att smörja in mig och att ligga i 30 graders värme i flera timmar ger resultat... Särskilt när man är helt inne i en bok och bara ligger på mage. Har nog just nu en av världens fulaste brännor.
På kvällen kom Kajsa också förbi och vi hyrde film och hade en riktig myskväll. Såg Valkyria med Tom Cruise, den var bra men lite speciell. Svårt att hänga med i engelskan ibland, får kanske ta och se den en gång till någon gång. Kostar ju 1 dollar att hyra film (7 kr), så det är inte så farligt, haha!

(Ni vet redan att ni ska trycka på bilderna, right?)
        


Kommentarer
Postat av: Alex

SHIT den brännan slår nästan din bränna till balen i 9an =) men bara nästan thihi! Tänk att du varit borta i en månad nu :O DET KÄNNS! SAKNAR DIG <3

2009-09-03 @ 01:50:03
URL: http://saraalexandramalm.blogg.se/
Postat av: Fille

Den bilen Var ju inte så stor. Jag såg en gigantisk härom dagen:) vi hörs tess

2009-09-03 @ 06:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0