September

Redan september, och imorgon har jag varit här en månad. Gud vad tiden går snabbt.
Veckan har börjar bra, det går bra här på jobbet och jag har börjat komma tillrätta. Var en massa saker att fixa när jag kom hit, men kaoset är förvirrningen börjar lägga sig så smått... Fick hem mitt social security nummer, så snart kan jag boka tid för teoriprov och uppkörning. Ah, jag vill inte gå igenom det igen haha.
I måndagskväll var det en mysig fika i cuesta park, och igårkväll var jag och Mikaela på en japansk restaurang i Menlo Park, där man grillar sin mat i mitten av bordet. Riktigt coolt, och mysigt. Som fondue fast grill och det tar inte lika lång tid. Två andra au pairer som Mikaela också känner kom dit, så det var kul att träffa dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0