Soccer och mer Idol

Fredagen var en ännu en lång arbetsdag för mig. Slutade klockan 8, efter att jag hade suttit och kollat på Angelas fotbollsträning i 1,5 timme. Nu har jag läst ut alla Stieg Larsson böcker. På 6 veckor. Där ser vi min huvudsyssla när barnen har aktiviteter. Det var i alla fall fint väder (som vanligt), så det var helt okej att sitta i gräset med en bok. När träningen var slut så började det skymma, och himlen fick en sådan vacker färg som den får efter en riktigt bra dag.
När jag slutade åkte jag hem till Mikaela för att hålla henne sällskap när hon jobbade, och därefter satt vi och kollade Idol på webbtv. Man kände sig nästan hemma faktiskt!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag följer ocså det ! Så underbart !

2009-09-15 @ 04:19:27
URL: http://sandbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0