Söndag, Great America

I söndags vaknade jag tidigt hemma hos Mikaela, vi var så taggade på Great America! Tyvärr led jag av världens huvudvärk, kan bero på att jag sov ca 4 timmar två nätter i rad och dessutom sov borta? Så fort jag satte foten inne på Great America så släppte det dock! Guuud, vad roligt vi hade det. Tänk dig Tivoli i Köpenhamn fast större och galnare. Vi var där från 12,oo-22,oo och åkte konstant. Vid ett tillfälle sprang vi dessutom mellan karusellerna. Barn? Ja.
Mikaela och Malin vågade sig upp i något som liknande bungy jump, nej tack för mig. Jag agerar mesen som står och håller väskor. Men i detta fallet var det helt okej. När jag blev släppt vid huset var jag nog den tröttaste versionen av mig som någonsin finns. Två dagar av konstant rörelse, och ingen sömn på det. Somnade direkt när jag kom hem och vaknade 12 timmar senare. Välbehövligt!
Vilken dag- tack tjejer!








Kommentarer
Postat av: morotskaka

herregud vilken bergodalbana :o hade ni kul?

2009-09-09 @ 09:25:43
URL: http://hanleih.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hoppas ni hade det kul denna dagen!!



Kramisen<3



Sopha i Höllviken Simoes

2009-09-12 @ 15:13:44
URL: http://hamsterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0