Stanford

Ännu en bra helg!
Fredagen spenderades hemma hos Mikaela, efter en runda på stan i Palo Alto, där vi skrämde livet ur varandra i en Halloweenbutik. (Ja, en butik bara för Halloween).
Det blev glass (jag ska sluta) och Mamma mia the movie.
I lördags fick jag äntligen sova ut! Familjen åkte iväg tidigt, så jag åt frukost och kollade film och tog det allmänt chill. Färgade även håret! På eftermiddagen blev det amerikansk college football igen, denna helgen hade vi fått gratisbiljetter av Mikaelas värdfamilj till Stanford matchen, 15 min från Mountain Vw, så det passade perfekt. Köpte picknick och stoora ölflaskor och satt i sommarsolen och hade det allmänt perfekt. På kvällen stack det svenska crewet (förutom Malin) vidare på collegefester, och efter en efterfest med guitar hero, så  klampade vi in hos Mikaela ca 5,oo.

Where is el camino?
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0