Stressad

Ja, jag är stressad. Jag vet inte om jag är stressad som person eller vad det är, men jag känner ständig press haha. Just nu är det faktiskt mycket att göra, så det är kanske därför bloggen inte är så fokuserad som den kan vara. Jag har varit här i över 6 veckor nu, men jag håller fortfarande på att anpassa mig. Saker är fortfarande nya, och jag försöker hela tiden komma in i det. Plus att jag har tusen saker som väntar på mig.

  • Jag måste anmäla mig till en skola här, kurserna sätter igång nu och jag måste bestämma för vad, vart, när och hur jag ska plugga.
  • Jag har fortfarande inte fixat min au pair klubb. (Rabatter och liknande)
  • Jag måste förbättra mitt engangemang i Idékoll. Förlåt att jag är totally off!
  • Jag måste kopiera mitt visum och skicka in till ambassaden så jag kan resa utanför landet detta året, vilket är en stor chans till att jag kommer att göra. Berättar mer sen!
  • Köpa en massa saker för att kunna fungera här, som mer kläder (har typ tre outfits), pincett (har klarat mig i 6 veckor utan en pincett, guud.)
  • Plugga till körkortet här
  • Boka tid till körkortet

Så, nu ska jag kolla på kurser och ha bestämt mig inom den närmsta timmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0