Taxi

Ibland glömmer man vart man lever och bor.
Min värdfamilj ska åka till en konståkningstävling till Utah i mitten av oktober. Jag ska inte med. Så de började prata om resan dit.
Förra gången vi åkte till flygplatsen (las vegas) kom en väldigt fin bil och hämtade oss. Det visade sig vara ett "lyxtaxi" bolag på något sätt. Stor fin mercedes med vita säten och tv i bilen hämtade oss och körde oss till flygplatsen.
Idag så mitt värdbarn: Jag hoppas inte att vi ska åka med den bilen vi hade sist, denna gången hoppas jag att du beställer limousinen som vanligt.
Pappan: Ja, alla limousiner var upptagna förra gången men jag ska fixa det denna gången.

Huh?


Kommentarer
Postat av: Filip

Vadå bortskämda ungar. Då har man för mycket pengar.



hoppas du har det bra i SF :)

2009-09-25 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0