Världens bästa au pair

Nu är jag stolt över mig själv.
Min värdfamilj tycker att jag spenderar för lite tid med familjen när jag är ledig. Ja, detta är mitt jobb och när jag är ledig så sticker jag ut ur huset för att göra sakerna som jag faktiskt kom till USA för att göra. Min värdfamilj letade nog mer efter en familjemedlem.
Istället för att säga; Fuck off, this is my work and when I'm off I'm OFF, så log jag snällt och så att jag förstod. Så onsdagkväll spenderades med att göra chokladbollar med barnen och det blev en stor succé. Så det ska jag göra om. Även ikväll har jag varit hemma och umgåtts med familjen, gjorde smoothies och pratade husdjur. Helt ärligt så var jag hemma ikväll för att jag slutade halv 9 och var för trött för att göra något plus att Mikaela jobbade till strax efter 9.
Men det vet ju inte familjen.
Så imorgon, F R E D A G, lämnar jag huset och är åter tillbaka på söndag eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0