' Maybe I need some sleep

Jag är hemma i SF och jag lever! Bra mår jag inte, men lever gör jag haha. Nej, men allt har varit hur bra som helst i helgen, men jag är så himla trött. Kunde inte sova inatt, sov kanske sammanlagt 2 timmar. Vet inte varför, kunde inte somna, när jag väl somna så vaknade jag efter 20 minuter. Och så var det hela natten.
Så idag är en extra trött måndag, men det är definitivt värt helgen! Gud vad roligt det var. Jag skriver ett inlägg om helgen ikväll eller imorgon, just nu är jag för trött.

Jag måste säga dagens dock, när jag kommer till isrinken är Barcelona fotboll på tv, och efter 5 min tittande så gör älskade Zlatan mål! DU är så fin! Jag är stolt.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0