' they got nothing on you

Idag har jag än så länge slappat och kollat tv, skypat med familjen, tvättat, städat badrummet och lagat lunch till barnen. Och klockan är bara 13.20!
Sitter vid isrinken och gör inte så mycket, bloggar uppenbarligen. Jag var och fikade med Linda på university igår, mysigt, och vi pratade om allt möjligt, bla MGMT konserten och Uppsala.

Idag jobbar jag länge eftersom Dave har scoutmöte, så det blir nog inte mycket mer än att sova efter jobb ikväll. Hade gärna träffat Frida och Sara en snabbis eftersom jag inte har träffat speciellt sara på hur länge som helst, mer än en veckan sedan. Och i helgen är det TAHOE som gäller. Antagligen. Har inte klargjort för chefen än, men det borde inte vara några problem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0