' this is suppose to be wednesday..

Idag har varit en bra onsdag än så länge!
Jag har haft sovmorgon, började inte jobba från klockan 12, riktigt nice. Igår var jag och fika på Starbucks i Palo Alto med Linda och Elin, trevligt som vanligt. Har blivit att det har blivit bara trion mycket på senaste tiden!
Skypade med Mamma igårkväll, hon berättade lite om lillebrors konfirmation, tråkigt att man missade det... Men så är det.

Sitter vid isrinken, gör inte så mycket... Läser lite bloggar och kollar Heroes på webbtv.

Ikväll ska jag och barnen till en glassbutik som säljer glass för 30 cent per kula ikväll. Denna kvällen är en gång om året, så gissa om mina ungar är i extas. Efter det ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på Top Model.

By the way, mitt ena värdbarn, pojken, är så fruktansvärt söt just nu! Hans ena framtand är så lös så när han stänger munnen så sticker den fram. Gulle!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0