' Honey, I'm home

Så. Jag vet att de två sista veckorna i USA inte var de mest välskrivna om här i bloggen haha. Men jag hade så mycket att göra!

Idag har jag varit hemma i tre veckor och det känns helt stört. Och ja, jag känner allt man förväntar sig att man ska känna - saknad, förvirring, lycka m.m. Men överlag kan jag väl säga att det är skönt att vara hemma.

Det var jobbigt att säga hejdå till alla vänner, men framförallt till värdfamiljen eftersom man inte vet när man kommer att träffa dem igen. Och jag saknar dem.

Att möta min familj, och Emelie, på flygplatsen i Köpenhamn var total lycka.
Köra över öresundsbron och se på när Malmö tornar upp framför en.

Inte som San Franciscos skyline. Men då var det det vackraste stället i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0