' Coco Chanel

Onsdag idag då... En helt vanlig dag på jobbet. Sitter vid isrinken. Måndag och tisdag har rullat på som vanligt också. Varit på gymet alla tre dagar, tagit det lugnt dock på grund av att jag har så ont i halsen. Så promenad på 45 min tre dagar i streck. Helt okej ändå får man väl säga.
Igår var det en regnig tisdag så när jag hade slutat blev det en kopp te och filmen Coco Chanel. Riktigt bra! Rekomenderar den starkt. Bra story, stark personlighet och underbara kläder. Snacka om inspirerande film!

Är verkligen mottaglig för saker nu, är så himla motiverad till mycket just nu. Idékoll och plugg för det mesta! Och party såklart.

Idag är det jobb till 19,30 sen fika med Elin, Linda, Sara och Frida i Palo Alto. Sjukt mycket svenskar här, och jag träffar bara nya underbara människor hela tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0